ČASTÉ DOTAZY

Kdy mi doručíte objednané zboží? 

Objednávky u skladového zboží expedujeme zpravidla do druhého dne, pokud byla objednávka zaplacena nebo je objednávka na dobírku. U objednávek s vybranou platební metodou "platební příkaz" probíhá expedice po připsání peněz na náš účet, zpravidla do 3 dnů. Jakmile je objednávka předána dopravci, informujeme vás emailem. 

 

Jak zjistím, že objednávka proběhla správně? 

Po úspěšném potvrzení objednávky vám na vaši emailovou adresu dorazí automaticky vygenerovaný email pro potvrzení o objednávce. Pokud jste takový email neobdrželi, zkotrolujte svou spamovou složku. Pokud jste zadali špatnou emailovou adresu, kontaktujte nás prosím na info@prosks.cz. 

 

Jak dlouho trvá výroba zakázkového zboží? 

Dresy a trička s vlastním potiskem necháme vyrobit do 3 pracovních dní od zaplacení objednávky. Zakázkové kryty na telefony a sošky s vlastním potiskem dodáme do 7 pracovních dnů od objednání. 

 

Jak mohu zrušit objednávku? 

V případě, že si přejete zrušit svou objednávku, kontaktujte prosím náš zakaznický servis co nejdříve prostřednictvím emailu na info@prosks.cz. Nezapomeňte uvést číslo objednávky a tento požadavek za vás ochotně vyřídíme.

 

Jak mohu uplatnit slevový kód? 

Unikátní kód zadejte v košíku do pole "Slevový kód" a klikněte na tlačítko uplatnit. Tímto způsobem lze uplatnit i slevu pro permanentkáře nebo slevu pro členy Odboru přátel. 

 

Kde najdu slevový kód pro permanentkáře? 

Držitelé permanentních vstupenek na sezónu 2023/2024 mohou uplatnit slevu 10% - stačí zadat své 9místné číslo permice do pole "slevový kód". 

 

Kde najdu svůj slevový kód pro člena Odboru přátel?

Členové Odboru přátel najdou slevový kód na Portálu přátel Slavie na stránce "Osobní údaje". 

 

Jako mohu objedávku zaplatit? 

Objednávku můžete hradit online platbení kartou, online bankovním převodem nebo na dobírku. 

Více informací o platbě naleznete ZDE.

 

Objednal jsem špatnou velikost. Mohu zboží vyměnit? 

Zboží můžete vyměnit do 30 dní od zakoupení na kamenné prodejně nebo zasláním na adresu naší prodejny (Fanshop SK Slavia Praha, U Slavie 1540/2a, Praha 10, 10000). Do balíčku přiložte vyplněný formulář, který naleznete ZDE, abychom věděli, za jaké zboží si přejete daný produkt vyměnit. Hned jak nám balíček dorazí, výměnu zpracujeme a nejpozději do 5 dní zašleme vyměněný produkt.

 

Rozmyslel jsem si objednávku a zboží chci vrátit. Co teď? 

Zboží můžete vrátit do 14 dnů od data doručení. Zboží lze vrátit na kamenné prodejně nebo zasláním na adresu naší prodejny (Fanshop SK Slavia Praha, U Slavie 1540/2a, Praha 10, 10000). Zboží musí být nenošené doručeno s původními obaly. Do balíčku přiložte vyplněný formulář, který naleznete ZDE. Peníze Vám budou vráceny do 14 dnů od doručení balíku, standardně tato doba bývá kratší (v řádech dní). 

Upozorňujeme, že personalizované produkty (dresy s potiskem, sošky, kryty na telefon) nelze vrátit. Z hygienických důvodů nelze vracet spodní prádlo. 

 

Jak postupovat při reklamaci? 

Pro rychlejší vyřízení reklamace vyplňte údaje v reklamačním listu, který naleznete ZDE, zašlete jej společně s vadným zbožím na adresu naší prodejny (Fanshop SK Slavia Praha, U Slavie 1540/2a, Praha 10, 10000). Po obdržení vaší reklamace vám pošleme potvrzovací email, abyste si mohli být jisti, že k nám zboží dorazilo v pořádku. O výsledku reklamace vás budeme informovat emailem maximálně do 30 dní. Uděláme však maximum, aby to bylo co nejdříve.  

 

Zpět do obchodu