Úvod

Elektronická evidence tržeb

Kamenný obchod fanshopEDEN U Slavie 1540/2a
100 05 Praha 10
Otevírací doba:
po10 - 17h
út10 - 17h
st10 - 17h
čt10 - 19h
10 - 17h
so, ne10 - 17h

Jak nakupovat

Nastavení prohlížeče

V počítači je nutné mít zapnuté cookies ve vašem prohlížeči. Bez této funkce e-shop nebude fungovat. V nápovědě vašeho prohlížeče zjistíte, jak cookies zapnout.

Jak nakupovat?

Před nákupem není nutné se zaregistrovat. Pokud se chcete zaregistrovat, na vámi zadanou emailovou adresu přijde přihlašovací jméno a heslo a vaše kontaktní údaje. Pokud jste se zaregistrovali, před nákupem je třeba se přihlásit, v pravém horním roku klikněte na ikonku "přihlásit" a zadejte přihlašovací jméno a heslo, které vám přišly na email.

Kliknutím na konkrétní zboží se zobrazí detail zboží. Pokud ho chcete zakoupit, klikněte na červenou ikonu "do košíku". V tomto detailním zobrazení zároveň zadáte požadovaný počet kusů zboží v kolonce množství.

Aktuální počet položek v košíku a celková cena se zobrazuje v pravém horním rohu stránky.

Když si objednáte vše, co potřebujete, a chcete dokončit objednávku, musíte přejít do košíku kliknutím na ikonu košíku v pravém horním rohu. Zde máte možnost upravit počet kusů u jednotlivých položek, případně některé zboží z košíku odstranit. Odstranění provedete kliknutím na obrázek křížku na konci řádku vpravo u konkrétního zboží.

Změnu počtu kusů provedete zadáním potřebného počtu kusů do políčka vpravo od názvu zboží a následným kliknutím na ikonku dvou červenobílých šipek (aktualizovat). Celý obsah košíku můžete odstranit kliknutím na tlačitko "vysypat košík" a následným potvrzením.

Objednávka

V košíku klikněte na tlačítko "pokračovat v objednávce" ve spodní části tabulky. Zobrazí se vám stránka s požadovanými údaji, údaje označené hvězdičkou je nutné vyplnit, jinak objednávku nebude možné dokončit. Pod textem zároveň zatrhněte položku "souhlasím s obchodními podmínkami". Pokud chcete dostávat newslettery fanshopu, zatrhněte i položku "chci odebírat newsletter (zprávy o novinkách v našem eshopu)". Po vyplnění klikněte na tlačítko "pokračovat v objednávce".

Pokud jste vše vyplnili správně, otevře se vám stránka s popisem možností doručení objednávky a platby za ni. Vyberte si způsob doručení a platby, klikněte na tlačítko "pokračovat v objednávce".

Nově je možné nechat si zásilku doručit na výdejní místo PPL ParcelShop. Při objednávání vyplňte vaši adresu a v dalším kroku si vyberte možnost převzetí "PPL odběrové místo" a vámi preferovaný způsob platby. U možnosti "PPL odběrové místo klikněte na "Vyberte si odběrové místo v mapě" - zobrazí se vám mapa s nejbližšími pobočkami PPL ParcelShop, kde si můžete zásilku vyzvednout. Když si kliknete na označení v mapě, zobrazí se vám adresa a otevírací doba pobočky. Ve sloupci vlevo si vyberte pobočku a klikněte na "vybrat". V následujícím přehledu objednávky se v kolonce "město" objeví kód vámi vybrané pobočky.

Služba je zdarma, probíhá standardně jako doručování PPL, můžete platit předem platební kartou nebo na účet a zboží si jen vyzvednout, anebo na místě uhradit zásilku na dobírku. Výdejní místa PPL ParcelShop přijímají platby pouze v hotovosti!

Na poslední stránce se objeví souhrn objednávky, kde si můžete zadané údaje ještě jednou zkontrolovat. Pokud je vše v pořádku, dokončete objednávku kliknutím na tlačítko "objednat". Objednávka se tímto potvrzením objeví v naší databázi, jeji potvrzeni se vám zašle na email.

Průběh doručení objednávky

O rychlosti doručení vaší objednávky rozhoduje, zda u vámi objednaného zboží je dodací doba 3 pracovních dnů nebo 10 pracovních dnů. Objednávku posíláme vždy až v momentě, kdy je z ní k dispozici všechno zboží. Do uvedeného počtu dnů zasíláme objednávky placené kartou či na dobírku, zásilky placené převodem na účet zasíláme do tohoto počtu dnů od okamžiku, kdy je vaše platba připsaná na náš účet. O expedici zásilky vás budeme informovat emailem, až do tohoto momentu je možné v objednávce provádět změny, případně ji zrušit, a to buď na emailu info AT prosks DOT cz anebo na telefonním čísle 608 940 695.

Záslika bude doručena na vámi uvedenou dodací adresu následující pracovní den po obdržení emailu o expedici zboží. Řidič společnosti PPL před doručením zásilky kontaktuje telefonicky zákazníka a domluví s ním detaily doručení zásilky. Pokud si zdarma přejete změnit dodací adresu či termín doručení, (adresu, datum, osobu příjemce, večerní doručení), lze tak učinit prostřednictvím www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím zákaznickém servisu PPL. Harmonogram doručení lze sledovat na stránkách ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních stránek http://m.ppl.cz, stejně tak můžete na těchto stránkách sledovat, kde se vaše zásilka nachází.

Standardní čas doručování je v  rozmezí 8 - 18 hod. PPL nabízí možnost večerního doručování od 17 do 21 hod. do vybraných lokalit, jejich seznam naleznete na stránkách PPL v sekci Ke stažení a dále Dokumenty pro vnitrostátní balíkovou přepravu. Pokud si přejete doručit zásliku ve večerních hodinách, a vaše adresa je mezi těmi, které večerní doručení umožňují, napište vaše přání do poznámky při objednávání zboží.

Pokud jste si objednali zásilku na dobírku, můžete se při jejím převzetí rozhodnout, zda za ni zaplatíte v hotovosti či platební kartou.

V případě, že první pokus doručování není úspěšný, PPL doručuje zásilku po předchozím upozornění (emailem nebo SMS) následující pracovní den automaticky znovu. Upozornění o opětovném doručování zasílá ještě před nakládkou.

Pokud doručení není úspěšné ani na druhý pokus, PPL informuje příjemce o uložení jeho zásilky na příslušném depu a zároveň nabízí možnost, aby PPL kontaktoval pro sjednání další možnosti doručení. Na depu bude zásilka uložena po dobu 7 dnů, během kterých má zákazník možnost si ji osobně vyzvednout.